Κράτος και ο εκφοβισμός

Οι πράξεις κανενός από κοινωνικού συνόλου δεν επιτρέπεται να προβλέπονται με ακρίβεια από τον νόμο αντί για ό,τι χρειάζεται να μην κάνει ώστε να μην γίνει. Αντίθετα η λήψη και η απολαβή της οδηγίας προς εκτέλεση απαγορεύονται χωρίς την πρακτική εφαρμογή της από άλλον νόμο και το σύνταγμα για την περίπτωση όταν υπερισχύει.

Το υπαίθριο κάπνισμα αφιλόξενα με την ατμόσφαιρα προβλέπεται για την ακρίβεια από τον νόμο εκλαμβάνοντας την ανακρίβεια του καθορισμού του και εκλογικεύοντας την εγκυρότητα των οδηγιών προς εκτέλεση εμπεδώνοντας το δόγμα στον άνθρωπο που το εκτελεί.

Δεν θα χρειαστεί να γίνει κάτι παραπάνω από την αγορά της και την αποπληρωμή προς ανάλωση με τον προβλεπόμενο τρόπο και όχι τόπο και χρόνο από τον κάτοχο καθενός διατιθέμενου καταναλωτικού αγαθού της αγοράς με την εργασιακή κινητοποίηση από την επιβίωση για την απόκτησή τους.

Αν και τελεί υπό αναγνώριση ότι υγεία λείπει χωρίς να επιβάλλεται το πληρεξούσιο αποτέλεσμα νοηματικών και σωματικών ικανοτήτων ατόμου το οποίο πάσχει υπό την προϋπόθεση υποδούλωσης την συνθηκολόγηση της ελευθερίας του με την αντικαπνιστική νομοθεσία μάταια και δημόσια εξεζητημένη από τα μεμονωμένα άτομα των οποίων ο παρών διαδικτυακός τόπος μας αποβλέπει της συνταγματικής πειθούς με νόμο τον οποίο τηρεί κάθε κράτος απέναντι σε πολίτες με ισότιμους καπνιστές με το δικαίωμα το οποίο αντάλλαξαν με την αντίθετη υποχρέωση κατά την δημόσια αναγόρευση αναγκών της διαβίωσης και την διακρατική διάβρωση των διεθνών οργανισμών και κινημάτων τους δεν αποτελεί μόνη προϋπόθεση κάτω από την οποία τα άπειρα άτομα από τα οποία εξαρτήθηκε σκάβουν τον λάκκο εκδίδοντας κοινόχρηστα νομίσματα κυκλοφορώντας και διαπερνώντας τα αναμεταξύ των χωρών συντηρώντας υπαρκτή την απαίτηση υλοποίησης του αποτελέσματος εξαρθρώνοντας το κάπνισμα και το πρόβλημά του από την κοινωνία στην οποία συμμετέχουν νομικά ισότιμα χωρίς την ισοδυναμία της πράξης τους μέχρι να αποκατασταθεί άμεσα εμπίπτοντας την πρωτοβουλία του κοινωνικού συνόλου όπως την απασχολεί το κώλυμμα των δραστηριοτήτων του αποσκοπώντας την πρόοδο και αποβλέποντας με την εξέλιξή τους.

Η ιστορία μας διδάσκει ότι η ανθεπιβολή και ο εκφοβισμός του κράτους κάτω από την επίκληση τιμωρίας και του επιμέρους ελέγχου συμβάντων για τις διακηρυγμένες κοινωνικές δραστηριότητες διοχετεύεται με δύο παρακολουθημένες μεθόδους.

  1. Η πλασματική ή ψευδεπίγραφη σημαία (σ.σ. false flag(s)) απαρτίζει συμβάν κατά το οποίο ενότητες από οντοτήτων ή έθνη και ομάδες διεξάγουν την απόφαση φερόμενοι ότι την έλαβαν αυτοπροσώπως καθώς προγραμματίστηκε ενώ επιτελέστηκε από τρίτα άτομα. Η κατεύθυνση πλασματικής σημαίας έχει το αποτέλεσμα την άγνοια του κοινού από αόρατες αναφορικά σε λεπτομερείς προθέσεις απασχολώντας την πρακτική εφαρμογή της απόφασης η οποία εκτελείται ταυτόχρονα από όλους στην πραγματικότητα αποφέροντας το παράγωγο κατάστασης ή και εκμετάλλευσή της.
  2. Η επαναληπτική προπαγάνδα (Iterative propaganda) από τον προπαγανδισμό ιδεών μεταχειρίζεται πρότυπα επικοινωνιακών μέσων για την διάδοση επιμέρους πραγματικότητας γεγονότων συγκρίνοντας τα με την αλήθεια και προάγοντας το υποκειμενικό συμπέρασμα από αντικειμενική αλήθεια.

Οι πεκφρασμένες αντικαπνιστικές διακηρύξεις του κράτους χώρας κάνουν χρήση αμφότερων των παραπάνω μεθόδων με την ανθεπιβολή της οικονομικής τιμωρίας και την σύγκρισή της με τον εξυπηρετημένο από τον διάφορο σκοπό. Οι συνθήκες κατάκρισης του συντάγματος κάθε χώρας και για λόγου τον οποίο καταρτίστηκε από τον αντίθετο με την υπάρχουσα κατάσταση επιβραδύνουν την ωρίμανσή τους παρατεταμμένα και χρονολογικά από την δεκαετία τον εικοστό-πρώτο αιώνα.

Η πάροδος δύο χιλιετηρίδων σήμανε την προδοσία εκείνων που καπνίζουνε και την παράδοσή τους σε σχέδιο πόλης όπου κατοικούν με βάση την πολεοδόμησή της και την πολεοδομία για την διοχέτευσή τους και ευκρινή αποπομπή από το κοινό και το κοινωνικό σύνολο. Έτσι γίνεται η αναφορά με συνέπεια στον εξοστρακισμό τους υπάρχοντας για τον οικισμό και σε κοινωνικές διακρίσεις βρίσκοντας τον πιο προσιτό τρόπο να αναριχηθούν από την δύση.

Οι παράλογοι παραβάτες ορθώνοντας την ψευδεπίγραφη σημαία παραπανίσιων διατάξεων απασχολώντας το κάπνισμα από κανενός των πολιτών να αναλογιστούν τις λογικές συνέπειες των πράξεών τους και να τις συγκρίνουν με τις λογικές συνέπειες των πράξεών των υπόλοιπων συμπεραίνοντας την αιρεσιμότητα τους στην θέση προεπιλογής για την εκφορά της γνώμης τους. Η εκφορά προτίμησης από το κοινό έχει ερωτηθεί μεταγενέστερα τοιουτοτρόπως δημοσκοπικά έχοντας προεπιλεγμένη την θετική από αρνητική ανταπόκριση.

Ἀπαντῆστε

Παρακαλοῦμε συνδεθῆτε καὶ χρησιμοποιῆστε μία ἀπὸ αὐτὲς τὶς μεθόδους γιὰ νὰ ἀναρτήσετε τὸ σχόλιό σας:

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...